söndag 14 augusti 2011

Typisk söndag.

Idag är det en typisk söndag. Sista dagen innan jag börjar jobba igen...

Det är mulet, det regnade i morse, men nu är det uppehåll. Mörkt och grått. Men inte så kallt, som tur är. Så vad gör vi då?

Jo, jag plockar in tvätten, och började rensa i garderoberna! En kasse till "återanvändning" och faktiskt flera kassar som ska slängas! Känns riktigt skönt. Jag retar maken en del för han har hur många t-shirts som helst! Han vill helst inte slänga nåt, det kan ju vara bra att ha hemma, eller när man tränar eller målar... Jo. Men 10 t-shirts att ha hemma, 20 t-shirts snygga nog till jobbet. Plus det kommer ytterligare 20 t-shirts med krage ("tenniströjor"). Alltså. Han ser så skyldig ut, när jag leende visar honom: Vaddå?? Han är för go, och jag älskar honom. Mycket.

Jag tog bara en liten paus, nu måste jag tillbaka till garderoberna.

I övrigt mår jag bra. Känner inte av sprutorna nåt än (visserligen bara tagit två hittills)...

Kram och vinkevink!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar