onsdag 10 augusti 2011

Läkarbesök

Vi hade bestämt oss. Tiden till distansläkaren hade jag bokat veckan före midsommar. Om vi bestämt oss för att sluta nu, hade det ju varit enkelt att avboka tiden. Men jag visste kanske undermedvetet att jag ville försöka igen. Än är inte pengarna helt slut, även om det blir tufft. Vi kan ju inte vänta i ett år, och jobba extra och spara och slita, för att få ihop pengarna. Vi är jagade av tiden, och måste försöka nu!

Göteborg förslog den korta metoden. Så då ska man bara vänta på en mens. Hahahaha!! Regelbunden? Jag? NÄE, skulle inte tro det. Men, nu har jag känt mig lite irriterad och lättretlig några dagar. Brösten håller på och svullnar, och när läkaren undersökte mig såg min slemhinna tjock och fin ut. Alltså, det kan komma en mens typ när som helst!

Så nu väntar jag på mensen. Allra bäst är det om den kommer i morgon torsdag, då kan jag få ihop alla ultraljud, äggplock och återinträden med bra tider och lösa det med jobbet. Men, man styr ju inte mensen.

Så, bara vänta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar