fredag 12 augusti 2011

Börjat ladda....

Nu har jag börjat ladda inför sprutan... Jag tänkte ta den ungefär kl 18 varje dag, så då har jag på mig en timme, 17.30-18.30. Då brukar jag var hemma, så det ska nog bli bra!

Tack Luiza, för dina fina ord! Och välkommen till min blogg!! :) Det är värt så mycket, att få lite positiva ord på vägen!

Jag pratade med min mamma för en stund sen. Hon hade haft en ångestattack inatt.... Det var länge sen hon hade det, men nu hade det kommit tillbaka. Min mamma är den finaste på jorden, en stark och oerhört fantastisk person. Men precis som jag, tar hon på sig lite för mycket ibland. Goa vänner kommer med sina bekymmer, och vi lyssnar och förstår. Sen har man ingen kraft kvar till sig själv. Hon har problem med sin syn, och kommer sakta men säkert bli sämre hela tiden. Min pappa har haft ännu en hjärtinfarkt, så hon oroar sig så klart för honom. Och nu oroar jag mig för dem båda. Det hade jag inte behövt nu... Men, jag ska tänka positivt i alla fall!! Den här gången ska det gå bra!!!

kram till er alla som kämpar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar