söndag 28 augusti 2011

Lugn morgon

Jag vaknar först, det är ofta så. Jag har ont i ryggen, och måste byta ställning. Så då smyger jag ut till soffan, och sätter på teven tyst, tyst... Jag har i alla fall tryckt i mig dagens crinone. Nu ska jag bara ta en folsyratablett också, så behöver jag inte tänka mer på mediciner och tabletter idag.

Vi ska tillbaka till fertilitetskliniken i morrn. Ett, eller kanske två små embryon ska sättas tillbaka. Det blev fyra befruktade, och vi hoppas hoppas hoppas att de ska klara sig, och bli nedfrysta till senare till fälle... Magen är fortfarande ganska stor, svullen. Det är ömt, och gör ont. Jag kan inte äta så mycket innan jag blir mätt, det är liksom fullt därinne. Men det lugnar ju snart ner sig.

Knöligt att vara borta från jobbet bara... suck.... Måste ta tag i det idag.

...

3 kommentarer:

  1. Visst är det hopplöst med magen...det gör så ont och sväller...

    Jag vill önska dig en massa lycka till imorgon, och hoppas ni får tillbaka ett (eller 2) fina embryon!!!!
    Och tack för din kommentar!!!

    Kramar i massor.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla ni!! Det känns så himla härligt, att veta att det finns några som håller på oss, och håller tummarna för oss!!!

    Kramkramkram!!

    SvaraRadera