torsdag 11 augusti 2011

Trött.

Jag är trött. Klockan är 22.45, men jag har inte gått och lagt mig. Herr K gick och lade sig för tre kvart sen... Men han ska jobba i morrn, det ska inte jag.

I morgon ska jag börja med gonal-f igen. Undrar om jag kommer ihåg hur man gör med sprutorna...?? Men det finns väl nån förklaring inne i själva förpackningen... ;)

Jag ska börja på en rätt låg dos, 150. Då räcker en spruta i 6 dagar. Jag ska tillbaka till min distansläkare på dag 5. Då har jag hunnit ta 4 sprutor. Apoteket med denna specialmedicin jag behöver finns nämligen inte så långt från min distansläkare. Om jag går till nåt apotek här, i närheten av där vi bor, måste jag beställa. Och sen vet så många om vad vi håller på med, känns det som. Inte för att det är hemligt, men...

Nu ska jag nog också borsta tänderna, och sen krypa i säng.
Det är tröttsamt att få besök av tre små brorsbarn - men det är roligt!!

G'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar