lördag 13 augusti 2011

Sprutan, dag 2

Nu har jag tagit min andra spruta. Det känns verkligen som om vi är igång nu!! Härligt!

Idag har vi tagit det lugnt, min man och jag. Min mamma är inte så pigg, så vi åkte ut dit, ursäkten var att vi skulle låna kärran och köra ved. Men vi satt och drack kaffe och pratade i en och en halv timme också! Vi fick ju dessutom en orsak att åka tillbaka med kärran, och sitta en liten stund och prata en gång till...

Så idag har vi jobbat med veden. Tungt. Svettigt i värmen.  Men den kommer göra stor nytta i vinter!! :)

Det blev lite onyttig lunch för den skull. Pizza. Men jag åt en halv pizza till lunch, och så den andra halvan nu ikväll. Så då blir det väl lite mindre onyttigt, eller?? ...hihihi...

Nu blir det nog teven....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar