torsdag 11 augusti 2011

Nu!

Idag började Herr K jobba, första dagen efter semestern. Tungt... tyckte han. Som den goda hustrun jag är, klev jag också upp kl 5.50, och plockade fram frukost, hämtade in tidningen... Men jag gick på toa först. Och! Där var blod i trosan! Jippie!!

Herr K sa att jag då aldrig låtit så glad på rösten förut, när jag berättat att jag fått mens... hihi!

Och nu hoppas jag att det kommer igång på riktigt. I så fall ska jag börja med gonal-f i morgon. Och då stämmer dagarna såååå himla bra, när jag ska göra ultraljud, äggplock osv. Man styr ju inte alls det där, men ibland finns det dagar som är bra och ibland finns det dagar som är mindre bra att vara ledig från jobbet!

Idag kommer brorsbarnen hit, så jag ska snabbt in i duschen, och sen iväg och handla inför lunchen de önskat: tacos!

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar