lördag 27 augusti 2011

Bättre idag.

Idag är det bättre. Fortfarande lite ont, men det känns mer som träningsvärk i magen. Och i ryggen. Håller jag på att gå av på mitten?? hahahaha....

Det har varit varmt i natt (i så gott som hela Sverige, tror jag), så jag har sovit "så där". Snurrat. Vaknat och somnat om. Sovit på magen, och vaknat av att jag haft ont i magen. Dumt. Men jag ska ta det lugnt idag. Vila och ha det gott. Inte ens plugga ett enda dugg, eller jobba nånting. Blev bortskämd med frukost idag! Fina maken min vet inte riktigt hur han ska kunna hjälpa till... Att få en bebis är mycket jobb, från oss båda. Just nu är det jag som har ont, men då slipper jag göra andra saker...

Undrar hur mina ägg har haft det i natt? Har de festat runt i värmeskåpet? Någon skrev i en blogg att hon velat ha en dold kamera där ... och det vore ju lite coolt! Med förstoring då så klart, hihi!

Nu blir det melodikrysset en stund = fortsatt vila. Sen ska vi faktiskt på födelsedagskalas = slipper laga mat idag också!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar