torsdag 11 augusti 2011

Telefonkö....

Jag har en helt underbar distansläkare, och de barnmorskor som jobbar hos honom är helt otroligt fantastiska. Det finns bara ett enda fel:

Det går ju aldrig komma fram på telefon!!!!!

När man jobbar har man ju inte tid att sitta och vänta, och vänta. Jag är iofs fortfarande ledig, men hur kul är det att vänta och vänta? Oftast får man sitta en stund, sen ger den trevliga rösten upp, och skickar över ett meddelande om att det är många som ringer nu, försök igen senare...

Visst. Säkert.

Vore sååå himla bra om man kunde mejla!! Eller en telefonsvarare, där man kan be dem ringa upp! När telefontiden är slut nu på förmiddagen, kommer en telefonsvarare. Jag har pratat in mitt meddelande och bett dem ringa upp, vilket jag hoppas de gör!!

Snart kommer syskonbarnen, då är det slut på friden.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar