onsdag 24 augusti 2011

Ovitrelle

Nu har jag tagit Sprutan. Nu känner jag verkligen att det är äggplock på gång!! Och det är sååå pirrigt!!!

Hoppas, hoppas, hoppas nu det går bra.


Fick höra två bra tips om man vill bli med barn idag. Det ena är att man ska äta mycket bananer. Eh....? Och det andra är att bada näck i mycket mycket salt vatten (typ Döda Havet). Känns inte som om nåt är särskilt trovärdigt. Men det bevisar ju bara att folk (kvinnor) i alla tider varit mer eller mindre desperata och inte alltid kunna få de barn de har velat ha... Lite sorgligt.

KRAM och go'natt!

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Vilka roliga tips! Men däremot är det bra att äta mycket broccoli. :o)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Min otroligt charmiga och smarta brorsdotter var typ 3,5 år när hon tittade bestämt på sin farmor och farfar (mina föräldrar), och så sa hon: "Nu vet jag varför ni är så tjocka - ni äter ju för mycket broccoli!!!" Och de är INTE tjocka, utan äter så där nyttigt med broccoli och tomater = antioxidanter....

    Jag får väl fixa lite broccoli och bananer i morrn ;)
    Kram!

    SvaraRadera