måndag 29 augusti 2011

Trött.

Ikväll är jag så jäkla trött (att jag till och med svär...)...
Vill bara gå och lägga mig.

Men nu har vi en liten, liten varelse som består av åtta celler, som simmar runt inne i mig. Vi hoppas hoppas hoppas så klart att det ska hitta nånstans att fastna på!!! Det blev bara ett, och vi är nöjda med det beslutet. När vi pratat med läkaren var det liksom ingen tvekan längre. Och det var ju det vi ville, prata med läkaren.

Jag får skriva mer i morrn.... =)

G'natt!!!

3 kommentarer:

  1. Grattis till ruvningen och jag fortsätter att hålla tummarna!

    SvaraRadera
  2. Hoppas , hoppas!!!!
    Jag håller alla tummar!!!!
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Tack söta ni!! Jag är fortfarande ganska svullen i magen, och det ömmar... Men nu kniper jag ihop benen så mycket jag orkar, så att det lilla pyret ska stanna kvar där inne...
    Kram!

    SvaraRadera