måndag 22 augusti 2011

Äggräkning, igen.

Idag är det sprutdag 11. Och jag var och räknade äggen igen. Nja, jag är nog ingen bra värphöna den här gången. De växer inte som de ska. Flera var bara nån millimeter större än i fredags. Men det fanns fler nu. Och det finns många, många små. Men det räcker ju inte. De måste bli större!!

Så visst var det en besvikelse.

Men jag hade nog anat det. Jag har inte känt ett enda dugg i magen på hela helgen. Förra gången kände jag nästan hur det växte i magen... :)

Nähä, dags för spruta igen, sen ska jag fixa lite mat!

3 kommentarer:

  1. Dumma ägg som inte växer!! Hoppas att de bara är lite tröga i starten.

    Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare och hoppas också att de snart fattar att de måste börja växa! Kom igen då små ägg! :)

    SvaraRadera
  3. Min man har pratat till min mage, och sagt till äggen - vänligt men bestämt - att nu måste de börja växa!!! Hoppas det funkar.... ;)

    SvaraRadera