onsdag 24 augusti 2011

Äggräkning. Jippi!!

Jag som var så orolig och inte ett enda dugg positiv före dagens äggräkning... Nu hade de små äggen skärpt till sig och börjat växa lite!! Eller, inte lite, förresten!!  I förrgår växte de för långsamt, nu hade de ökat mycket mycket mer än vanligt... Ja, jag är ju inte som andra...

Så nu är det dags för äggplock. Igen. Blandade känslor så klart. Lite nervöst, men också väldans spännande. Hur många ägg ska det finnas den här gången? Fler? Färre?

Det är lite knepigt det där att vara borta från jobbet. Jag har läst att flera av er andra som bloggar tycker det också. Jag får ledigt, men det är lite knepigt när jag måste ha nån som hoppar in och vik-ar för mig. Och det är ont om såna som kan det.

Nu är jag nog mest lättad. Det har blivit äggblåsor den här gången också!!

Ikväll blir det Ovitrelle...

KRAM!!

2 kommentarer:

  1. Åh vad underbart!!!!!
    När jag skulle lämna en kommentar härom dagen, om att du inte skulle oroa dig, började datorn strula, sen glömde jag det...
    Men jag VISSTE det!!!! Jag är också trögstartad, men sen så =).

    Önskar dig all lycka till på plocket.
    Många fina ägg till dig =).

    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Tack goa du!! Just nu är jag bara så lättad, och faktiskt lite lycklig!! Tänk att det funkade... ;)

    Kram!

    SvaraRadera