söndag 19 februari 2012

Tungt, på flera sätt?

Ja, idag är en tung dag. Och vädret hjälper ju inte till! Grått, mulet och slask med några plusgrader. Men vi har gått en sväng, 45 min, lugnt promenerande. Skönt, faktiskt. Och så har vi pratat. Men man får hoppa lite ibland, för många vattensjöar mitt på vägen...

Jag har inte mycket inspiration att skriva än. Men det kommer tillbaka, jag är ju en skrivande människa! Så, mina trogna läsare - håll ut!!

Nu ska jag simma lite i duschen...

kramkram

3 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen så här en dag för sent.

    Tänker på dig mycket.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag tänker mycket på er också!

      kramkram

      Radera
  2. Man behöver en paus emellanåt. Ser framemot du är tillbaka :)
    Tänker på er.
    Kram!

    SvaraRadera