tisdag 7 februari 2012

NER.

Idag blir en NER-dag, känns det som.

Vi som ruvade tillsammans och skulle plussa ihop. Idag har både Anna och Elle fått minus.
Jag blir så lessen, för er skull. Det går inte säga att jag förstår hur ni har det, men jag kan ana eftersom jag gått igenom liknande själv. Flera gånger.

Jag brukar säga att det är orättvist. Men då blir min man arg på mig, och rättar mig. Han menar att orättvist betyder nåt annat. Men om några verkligen har kämpat och kämpat, och försökt på alla sätt och vis. De vill, vill, vill verkligen bli en liten familj med ett barn. De skulle passa så bra till det. Det här barnet skulle få det så bra, på alla sätt och vis. Varför kan det då inte bli så???

Nä. Det blir soffan idag. Trots att solen skiner. Igår hade jag energi till en promenad, och planerade att baka bröd idag. Men jag har tappat lusten för det nu.

KRAM till alla där ute som KÄMPAR!!!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar