lördag 11 februari 2012

Jag har en oerhört dålig känsla idag. Jag känner att det här inte kommer gå vägen, att vårt lilla embryo inte har fastnat ens.

Vad gör vi då???

Då är allt slut. Det här var vår sista chans. Då blir det inget barn för oss. Vi kommer att vara ofrivilligt och oförklarligt barnlösa.


Och idag har vi förlovningsdag. Vi förlovade oss samma dag, som min mormor och morfar gifte sig - men för 70 år sen. År 1940 var det kallt, kallt och mycket snö (krigsvintrarna). Och detsamma var det år 2010. Kallt och mycket snö. Jag har fått en underbar bukett med mörkt röda rosor och vita tulpaner och en hel massa grönt i. Så vacker!

2 kommentarer:

  1. Grattis på förlovningsdagen=)
    Buketten låter ljuvlig.
    Man har ner dagar ibland...det är helt ok.
    Vi i denna sväng gör så mot oss själva för att inte störta i bråddjupet ifall det skulle gå åt skogen. Tyvärr även det normalt.
    Men hoppet måste vara det sista som lämnar oss...snälla försök.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till Er dag !
    Vet att det är svårt..men försök inte tänka på vad ni ska göra om det inte lyckas... De kan ni tänka på sen..om det mot förmodan skulle behövas. Tänk bara att NU kommer ni lyckas, liten ska ha funnit sitt bo hos er och finna ro att stanna. Jag både tror och hoppas innerligt att ni kommer lyckas NU !
    Kram T

    SvaraRadera