torsdag 16 februari 2012

Paus. Med fika.

Igår var jag hos min bror hela dagen. Och fick med mig brorsdottern, 5½ år hem. Eftersom maken inte var hemma inatt (nåt event med jobbet), så fick jag lite sällskap. Trevligt!!

"Nähä" sa hon när hon vaknade kl 7 i morse. "Nu tycker jag verkligen det är dags att vi går upp och gör nån nytta idag!"

Så efter frukost mös vi i soffan framför teven. Sen har vi bakat chokladbollar. Nu är det lite film (med hjälp av projektorn blir det ju som bio), och sen har hon önskat makaroner och köttbullar till lunch. Eftermiddagen bjuder på tårta, eftersom en kompis till mig kommer hit.

Sen får jag nog skjutsa hem henne igen.... Mysigt att få låna sin guddotter, nån gång ibland!!

kramelikram

1 kommentar:

  1. Supermysigt att bara få njuta av gobitarna med sina gudbarn! Guld! Kram <3

    SvaraRadera