lördag 18 februari 2012

Idag fyller jag år.

Grattis till mig!!

kram

Fortsättning:
Den här veckan har jag inte känt för att träffa nån, så när jag varit tvungen att vara på stan, i affären mm så tittar jag inte på folk, och kan gå en annan väg för att inte möta nån. Jag har inte heller svarat i telefon. Lite skräck för folk? Kanske. Men idag måste jag, eftersom jag redan fått grattissamtal från svärföräldrarna. Kanske lika bra att vänja sig? Jag ska ju jobba på måndag, och måste ju möta människor då....

8 kommentarer:

  1. Jättegrattis på din dag min vän!!! Önskar dig en superfin dag tillsammans med familjen. Tycker det snart är dax att ses igen, tyckter det gick för fort senast och det känns som att det är så längesen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Klart vi måste träffas snart igen! Kram

      Radera
  2. Grattis !
    Förstår att du dragit dig undan..ibland behöver man tid för sig själv..att bara vara..
    Kram T

    SvaraRadera
  3. Stort grattis på födelsedagen, hoppas det var en fin dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Stort grattis på födelsedagen 1 dag för sent ;)

    Kram!

    SvaraRadera