söndag 12 februari 2012

Nähä.

Det gick inte den här gången heller.

Vårt sista försök är över. Och det gick inte.

Jag hade molande mensvärk igår, som blev mer intensiv ju längre dagen gick. Och på kvällen kom blodet. Vi har egentligen testdag i morgon, men testade nu i morse. Ett minus.

Vi kommer testa i morgon på rätt dag, för säkerhets skull. Men allt mensblod säger att det är över.

Vi är ofrivilligt och oförklarligt barnlösa. Och så kommer det alltid att vara.


Vad finns nu kvar, mer än den skärande intensiva smärtan och längtan??

19 kommentarer:

  1. Åh herregud vad ledsen jag blir..... Hoppades så att det skulle fungera , varför är det ert sista försök om det är ok att jag frågar ?
    Kramar i massor.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fyller 42 år på lördag, och min man är 4 år äldre. Det är inget medicinskt stopp, utan mer moraliskt - vi vill inte vara hur gamla som helst när vi blir föräldrar. OCH sen kostar det på: fysiskt, psykiskt och ekonomiskt...

      Radera
  2. Jag har svårt att finna ord. Vilken jobbig situation du är i. :-/ Jag skickar er en kram i stället.

    SvaraRadera
  3. Jävla skit!!! Vet inte vad jag ska skriva förutom att jag tänker på er! Förstår att allt bara är skit nu.

    många kramar

    SvaraRadera
  4. Fan också..hade så hoppats på att det skulle gå vägen för er nu. Önskar så att jag kunde säga något som gjorde skillnaden...men vet ju hur lite ord betyder när hoppet grusats:(
    Kram T

    SvaraRadera
  5. Fan!!! Tänker på er och skickar massor med kramar.

    SvaraRadera
  6. Åååååååå vad ledsen jag blir.
    Så ledsen för er skull.
    Styrke kramar

    SvaraRadera
  7. Fan också! Vad ledsen jag blir... :(

    Tusen tusen och åter tusen kramar till er. Tänker på er.

    SvaraRadera
  8. saknar ord som vanligt, är så gräsligt ledsamt och orättvist

    SvaraRadera
  9. Så otroligt tråkigt! Mina ögon tåras.
    Tänker på er.

    Många kramar

    SvaraRadera
  10. Ååå, beklagar verkligen!!
    Ta hand om varandra.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Det kan inte vara sant... grät en skvätt innan när jag fick ditt sms. Finns för dig vännen!! Ta hand om varandra idag!! Kram

    SvaraRadera
  12. Finner inga ord! Så ledsen för din och er skull.
    Många tankar och kramar!

    SvaraRadera
  13. Så otroligt tråkigt. Jag är verkligen ledsen för er skull.

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Vad tråkigt :( kram

    SvaraRadera
  15. Åh nej! Så ledsen för er skull. Kram

    SvaraRadera
  16. Jag beklagar. Jag är ledsen för er skull.

    Jag skulle föreslå surrogatmödraskap om ni hade råd, men jag läser att det är pga ålder som ni inte vill fortsätta.

    Jag hoppas att ni kommer att få ett bra liv.

    SvaraRadera