fredag 3 februari 2012

God morgon...?

Ja, är det en god morgon?

Vet inte det än. Men vackert är det ute i alla fall. Det har varit ännu en kall natt. Nu är det -18 grader, och strålande sol från en alldeles klarblå himmel. Känns lite skönt, när man känner värmen från solen genom fönstret!

Idag är det RD 4. Jag kände lite mer molvärk i går kväll, under ett par timmar. Idag känns det lite, lite, lite. Men jag ska försöka låta bli att tolka in för mycket i det... Fast jag kan ju säga, att det känns bättre att känna nåt, än att inte känna ett endaste dugg... Även om det fastnat, så kan det ju lossna, det vet vi ju av erfarenhet.

Jag har ju då hamnat i Dr Quinn-träsket... ;) Det började förra torsdagen, och eftersom jag varit ledig sen dess, har jag ju följt alla avsnitt. Tänk, det är två avsnitt varje dag!! hahahaha... Nä, det är nog inte så allvarligt... Men efter morgonens dos med Dr Quinn (jag delar upp det och ser ett avsnitt på eftermiddagen och ett följande morgon), så är det nu en paus i det totala vilandet och jag tänker göra liiite nytta. Svägerskan med familj kommer ikväll, så vi ska hjälpas åt att städa i eftermiddag, maken och jag. Men så kommer mina föräldrar hit på lördag för lite mat, så jag tänkte göra glass. Med hallon. Låter väl gott?

Jag måste ha saker att göra, eller så måste det hända nåt hela tiden - så jag inte blir sittande och funderar...

kramelikram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar