söndag 23 oktober 2011

Trött. Orolig. Drömmer.

Så trött jag är... Igår hade vi full fart, och idag har jag jobbat lite. Men jag har ändå vilat, sovit länge på morgonen...

Igår städade vi hela huset, och jag tvättade. Redan kl 11 var vi klara, och hade duschat och gjort oss i ordning. Iväg till svärföräldrarna. God mat, och äppelpaj till efterrätt. När vi ändå var i stan, hälsade vi på några kompisar, kaffe och äppelpaj.... hihi... Men gott är det!

Därefter en sväng på ikea. Naturligtvis hittade vi en massa saker som vi inte visste att vi behövde! ;) Sen hann vi in en sväng i stora köpcentrat också. Vi var i typ alla affärer, hittade inte en enda jacka. Jo, en. En underbar färg, snygg, satt bra = herrstorlek, kostar 4999 kr. Nej tack.

I en affär började jag prata med expediten. Hon hänvisade mig till Joy, har de jackor där, undrade jag. Ibland, svarade tjejen. Vi gick dit. Så fem min före stängning var vi där. Och det fanns två olika, som passade mig och en ev växande mage (jag vet att den inte växer än, men tanken är ju att den ska det, så om jag ska betala 1500 kr för en jacka, vill jag det ska finnas utrymme i alla fall). Så en minut före stängning var vi klara.... hahaha... Jag har öppet köp i 14 dagar, men det känns fortfarande bra... :)

Så middagen igår kväll blev inte så nyttigt, vi hade planerat kyckling. Det blev en kebab-tallrik i stället. Det var för sent, och vi var så hungriga och trötta... Men gott var det!


Drömmarna så.
Jag har drömt en massa nu. Jag drömmer att jag vaknar i sängen, och den är full av blod. Jag känner på blodet och säger att det är färskt blod. Min man säger då att det ser ut som missfallsblod. Och sen vaknar jag.

En annan, också den återkommande, dröm är att jag drömmer att jag har ONT i livmodern. Ja, ja tröstar alla mig. Det är ju lilla embryot som växer där inne. Nä, svarar jag då. Det sitter inte fast än... Och så vaknar jag.

Jag har aldrig drömt såna här drömmar förut. Bra eller dåligt?

På torsdag ska jag kolla slemhinnan igen. Sen hoppas jag få tid på måndagen. OM nu slemhinnan har växt till sig som den ska....

kramkram

2 kommentarer:

  1. Jobbiga drömmar, hoppas de försvinner snart! Håller tummarna för en fin slemhinna på torsdag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad jobbigt att ha såna drömmar! Lycka till på torsdag. Kram

    SvaraRadera