måndag 10 oktober 2011

Slemhinnan.

I morse var jag hos gyn-läkaren. Tidigt som attan, allra först där. Det var mörkt när jag körde hemifrån!!

Slemhinnan mätte idag 4 mm. Det är bra! Den har börjat växa till sig, av sig självt. Tanken är ju att den ska vara som allra, allra bäst under vecka 44. Men då kan jag inte börja knapra tabletter nu. För då är den klar om en vecka, typ. Och det är för tidigt!! Jag har ju fixat allt på jobbet, så att allt kommer veckorna 42 och 43, så att jag kan vara ledig och ta det lugnt vecka 44 och framåt...

Tablettstart framskjutet en vecka. Jag börjar på måndag, nästa vecka.

Allt känns rätt okej. Det är ju nu eller aldrig, som gäller....

kramelikram på er!

OCH tack för alla goa kommentarar jag får!! Tycker så mycket om er, och är så GLAD att ni håller tummar och tår för oss!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar