måndag 3 oktober 2011

Förberedelser.

Först vill jag börja klaga lite. Jag kan inte lämna några kommentarer till andra.... ?? När jag har skrivit klart mitt lilla inlägg och ska skicka iväg det, så bara försvinner det.... grrrr.... Nån som vet hur man gör med det?

Annars har jag haft en bra dag. Jag har börjat mina små förberedelser till att ev bli sjukskriven i några veckor, typ vecka 45 och framåt. Får vi ett plus blir det minst en vecka, förhoppningsvis två veckor till. Ja, eller ännu fler, för det betyder att då finns det ett liv därinne... :)

Men det kommer bli körigt nu ett tag. Fyra veckor kvar, och det är fullt upp. Denna nästa vecka har jag kvar min student, och det tar ju rätt mycket tid och kraft. Sen ska jag hinna med alla utvecklingssamtal på två veckor. Pust. Men det kan gå! Det måste gå.

Nu ska jag fixa lite mat, och sedan göra en äppelpaj! Ska nämligen ha ett styrelsemöte här hemma hos mig i kväll!

Vi ses! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar