torsdag 29 september 2011

Läkarbesök igen.

Nu har vi träffat den goa underbara läkaren igen. Kändes bra, som tur är.

Det blev inte handlat några byxor, och ingen vinterjacka heller... Men tack för tipsen, jag ska nog in på Lindex en sväng, här i stan i eftermiddag.

Det blir Trombyl den här gången, så tack för det tipset också! Det finns inga som helst bevis att det funkar, och om det funkar så beror det på blodet, och det är inte alls många missfall som beror på det. Men det är ofarligt att pröva, så varför inte?

Jag kommer förmodligen också bli sjukskriven efteråt, för att ta det lugnt, och inte stressa. Om det nu funkar. Men det känns i alla fall skönt att de bryr sig om oss!!

Nu ska jag fika med en go kompis (bara kul saker idag), men jag hör av mig igen!

Kramas lite där ute i solskenet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar