måndag 26 september 2011

Blandade tankar.

En halvjobbig dag idag. Jobbade länge, var riktigt trött när jag kom hem.

Och har letat efter en dopklänning, som jag sydde till min äldsta brorson. Hittar den inte. Mamman och farmodern hävdar att jag har klänningen. Det var tydligen en sprucken söm, som jag lovat fixa. Har jag inget minne av. Och hittar ingen dopklänning här. Visserligen har jag flyttat sen dess, men jag borde ju ha koll på en sån viktig sak....

Såg på svt's nya programserie, Barn till varje pris? Med blandade känslor. En del var bra, annat tyckte jag inte om. Jag tror man vill se, och känna igen sig. Kunna knyta an, på nåt sätt. Jag känner inte igen mig i så många i programmet än. Det kanske kommer? Vi får se.

Nu blir det lite CSI på teve, innan det är dags att sova igen....

Ha det gott, alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar