lördag 31 december 2011

Snurrigt, illamående....

Vet inte vad jag ska skriva. Huvudet är fullt, och allt bara snurrar.

Jag mår illa, fruktansvärt illa. Det trycker i mellangärdet, liksom. Och jag är trött. Nåt så fruktansvärt trött. I går somnade jag på soffan flera gånger. Det kom över mig en sån otrolig trötthet att jag fick släppa vad jag hade för händer, och gå och lägga mig. Jag försökte ligga i soffan och läsa i min underbara bok. Ha! Det gick ju inte! Jag somnade, så klart...

Och allt detta beror kanske på sprayandet? Det finns med som mycket vanliga biverkningar. Men jag minns inte att det var så förra gången, då hade jag bara ont i huvudet. Och kan biverkningarna komma så snabbt?? Visserligen går medicinen rakt ut i blodet när man sprayar i näsan... men i alla fall...

Orkar inte ens få ihop nån krönika. Eller önskan om nästa år.

Men jag vill önska alla er som läser, ett Gott Nytt År!

många kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar