onsdag 28 december 2011

Finns det nån medicin i dag?

Ja - finns det nån medicin idag??

I morgon är det två veckor sen jag var inne på "mitt" apotek och beställde nässprayet. Har det inte kommit idag blir jag galen!! Då måste vi åka 8 mil enkel resa till Stora Apoteket, som ligger precis bredvid min distansläkare. Där har de alltid allting som har med IVF att göra.

Men helst vill vi ju slippa ge oss ut och åka....

Mannen ska bara läsa klart tidningen (där jag är på förstasidan idag.... julkonsert med kören), sen ska vi ner på stan. Han ska byta en julklapp (innetofflor till jobbet, var för stora) och jag ska laga en julklapp (en ring där älvan har lossnat, guddottern fick den i julklapp, den höll i 3 min...).

Krama varandra lite extra idag!

1 kommentar:

  1. Hoppas att medicinen finns att hämta. Alltid denna oro för något...

    Kram

    SvaraRadera