måndag 5 december 2011

Måndag morgon

Idag ska JAG sitta på skolbänken... ;) Jag läser en kurs, väldigt långsam takt, men det passar bra när jag jobbar också! Föreläsningen är på eftermiddagen, men jag har kompledig (för inläsning) på förmiddagen.

Uppe med tuppen, redan kl 5. Skickade iväg älskade maken redan 5.45, han ska på kurs i tre dagar i en stor stad en bit bort. Naturligtvis snö och halka (det är det i hela södra Sverige idag...). Han fastnade i kö efter en olycka, och var ca 50 min sen.

Hur som helst, jag har dammsugit här redan!! Vi har ju inte varit alls pigga i helgen, men nu kände jag att jag hade lite kraft. Det blev i alla fall köket, hallen, teverummet och badrummet... Och det behövdes. ;)

Nu ska jag hoppa in och simma lite i duschen. Hoppas ni har det bra, där ute...

1 kommentar:

  1. tack att du skrev till mig på min blogg. har svarat på ditt fina inlägg... kram kram Fia

    SvaraRadera