söndag 26 januari 2014

Ändrade planer.

Det blev inget rådjur till tjusig middag igår. Nä, maken kände sig inte så pigg, och inte jag heller. Han var och hämtade varsin pizza i stället!! Men vi tittade på film och hade mysigt. Vi såg Gudfadern. Jag har aldrig sett den (ja, visst är det hemskt!!). Det var en lugn film, tempot var oerhört lugnt, om man jämför med dagens filmer...

Under filmen började jag frysa. Det hjälpte inte med sockar, kofta och stora tjocka filten. Under natten stod det klart, jag har fått feber. Idag har tempen legat på 38, trots intag av Alvedon. Och ja, jag har hört att man inte ska ta Alvedon, men jag måste. Jag får sån oerhörd värk i min kropp när jag får feber. Så jag blir hemma i morrn, det har jag redan bestämt.

Undrar om det kan vara influensan, som alla pratar om?? Jag hoppas inte det.

1 kommentar:

  1. mamma till 3 och mormor till 1026 januari 2014 kl. 16:03

    Krya på dig.
    Har så svårt att få nåt gjort just nu................
    Håller ju tummarna för dig hela tiden.
    "Tummen mitt i handen" har fått en ny betydelse för mig.

    Kram från Trelleborg.

    SvaraRadera