onsdag 31 juli 2013

Tråkigt.

Ja, så är det. Idag har jag tråkigt!

Men, som alla kloka brukar säga, det är bra att ha tråkigt lite då och då, för då uppskattar man det roliga sen! Jomenvisst....

Det har varit en klar och vacker natt här. Stjärnor! Och en stor, men lågt stående halvmåne, i nedan. Mörk i färgen. Vacker! Men nu regnar det igen. Och jag vet att marken behöver det här lilla regnet så innerligt väl! Men jag blir på dåligt humör då.... Jag har börjat äta snålt igen, jag räknar kalorier och äter sånt som är nyttigt och bra för mig. Alltså finns det ingen anledning att baka - det brukar vara ett säkert kort när det regnar annars...

Maken sitter vid datorn, han jobbar inte, men gör lite på de sidouppdrag som han har. Så det är nästan jobb...

Jag får väl sätta mig vid teven då... Finns ju en del inspelat att titta på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar