torsdag 4 juli 2013

Handledning. Semester. Bort från allt!

I morgon ska vi få handledning, maken och jag. Vi får tre tillfällen, ev fler, som betalas av socialen. Den vi träffar, är han som höll i kursen vi gick, för att få bli familjehem. Vi tyckte om honom, både maken och jag. Det blir säkert bra. Vi behöver prata, om vad som har hänt, och vad som kan hända i framtiden. Kanske försvinner mina mardrömmar då???

Vi ska träffa vår handledare redan kl 9, sen åker vi hem och äter en tidig lunch. Sen åker vi iväg!! Skottland! Tio dagar. Vi kommer inte hem förrän den 15 juli igen. Det ska bara bli såå skönt.... Vi planerade den här resan i början av maj. Sen var vi glada, att vi inte bokat den, när flickorna kom. När vi sen blev ensamma igen, var det flera som sa till oss, att gör nu den där resan. Och det tyckte vi också! Jag längtar efter storslagen natur, slott och borgar, whisky och destillerier samt ett och annat sjöodjur också... ;)

Men, det kommer nog inte bli några blogginlägg under den tiden. En längre paus, med andra ord. Men när jag kommer hem, ska jag läsa ifatt allt ni har skrivit!!

Ha det så gott alla, för det ska vi ha!!!!!

<3 <3 <3 <3 <3

5 kommentarer:

  1. Härligt med skön ledighet och göra helt andra saker! Hoppas ni får litet fint väder ovanpå det hela!
    Ha det riktigt gott! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir en bra resa, det är ni värda!!

    Kramar
    Charlotte

    SvaraRadera
  3. Min bästa semester någonsin var en rundresa i Storbritannien, och framför allt Skottland. Iles of Skye var min favorit och Inverness var riktigt mysigt. Hoppas ni får en jättebra resa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Isle of Skye ska det vara så klart :-)

      Radera
  4. Förstår att ni har haft en jobbig tid. Jag har själv varit frånvarande och därför missat det :(
    Önskar er nu härliga dagar med många upplevelser och kärlek!
    Kramar!!

    SvaraRadera