måndag 17 juni 2013

Känslor.

Nu på eftermiddagen satt jag ute på baksidan, på kanten på vår altan. Den stora flickan satt i mitt knä, och vi klippte tå- och fingernaglarna. Mysigt! "Vet du, jag älskar dig" sa hon, helt spontant. Det har hon inte sagt förut. Den lilla säger det hela tiden (efter en halvtimme till grannpojken också...). Det är kändes som om hon menade det....

Lilltjejen sov 1,5 timme idag på eftermiddagen, så hon har inte somnat ännu. Det blir nog lite senare än vanligt. Bara hon sover längre i morrn bitti, så är vi lite glada....

Det är många känslor i omlopp, hos oss också. Allt går man igenom. Men vi har varann, maken och jag. Och det är sååå BRA!!! För ååååå vad jag älskar den mannen....

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar kommentar!! Det måste ha värmt ditt hjärta! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att den lilla godingen menade precis vad hon sa! Hon måste ju uppleva lugnet och friden hos er och alla nya roliga upplevelser och det känns säkert så skönt för henne!
    Och du och maken är ju bara så fantastiska! Var rädda om varandra!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tänk sâ mycket er insats betyder för dessa tjejer. Hur än framtiden ser ut! Bravo!!

    SvaraRadera