måndag 10 december 2012

Tålamod!!!

Tålamod... Ja, det har jag inte så mycket de här dagarna. Jag brukar nog vara rätt cool, men inte nu... Jag tycker tiden går alldeles för långsamt. Det händer ingenting....

Jag bara väntar och väntar... Kan man få lägga sig ner och blunda två minuter, vakna upp, och så är det fredag 21 december kl 16 typ???

Julen kan få komma hit nu. Jag är klar med julklapparna, tomtarna ska plockas fram bara. Och julstädning, bädda med röda goa påslakan, lägga in sillen, hugga och sätta in granen, griljera skinkan, koka lite mer julgodis... Hm. Det är visst mer än vad jag tänkte på... hihihihi.... Men allt det här hinner jag med helgen före julafton.

Snälla, snälla... kan inte tiden gå liiiite fortare?? Åtminstone tills i morrn eftermiddag, så vi får höra hur det gått i socialnämnden...

kramelkram


Och nu snöar det igen!!
HÄRLIGT!!! (tycker inte maken som får skotta...)

1 kommentar:

  1. Förstår verkligen hur jobbigt det är att vänta:( hoppas det går bra i alla fall.

    SvaraRadera