tisdag 6 mars 2012

Lite kort om just nu

Ja, det är lite längre mellan inläggen nu. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det känns som om vi är i nåt "mitt-e-mellan" just nu. I övermorgon, torsdag, ska vi träffa kuratorn.

Det är som om jag väntar med alla känslor till det.

Annars har vi det bra ihop, min man och jag. Helgen var underbar. Vi är nära och verkligen är VI.

Men idag har vi bråkat, eller mer tjafsat. Vi bråkar aldrig. Vi gör faktiskt inte det. Men allt är mitt fel. Jag är så himla överkänslig för allt just nu. Idag hade jag sovmorgon, t ex. Då tycker jag att mannen kan vara liiiite tyst när han går upp, och inte väsnas så att jag som finns i andra änden av huset - vaknar. Småsaker egentligen ju.

Nä, jag får skriva mer en annan gång. Nu ska jag in och simma i duschen en sväng!!

kram på er!

3 kommentarer:

  1. Ibland behöver man distans till saker och ting, som det här med bloggen...jag förstår mer än väl.

    Hoppas det ordnar upp sig , så ni båda får en bra dag.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas att den kuratorn som ni får träffa är bra. Det är viktigt att man känner sig trygg med "sin" kurator.

    Kram, tänker mycket på dig.

    SvaraRadera
  3. Ni löser det vännen, det är jag säker på. Men jag håller med dig. Ibland önskar man att dom kunde ta lite hänsyn.
    Hör gärna av dig efter kuratorbesöket och tala om hur det känns. Finns här för dig!! Kram

    SvaraRadera