fredag 9 maj 2014

#&@£$¤% !!

Idag är jag arg. Förbannad. Ilsken. Irriterad.

För allt och inget.

Jag är lite sur på min man. Fortfarande. Det började igår. I morse försökte han fjäska när jag skulle åka till jobbet. Nja... tyckte jag. Idag skulle han slutat jobba tidigt, typ kl 15. Vad händer? Han jobbar fortfarande. Två timmar senare. Vi ska äta om fem minuter, och sen cykla iväg till en god vän (för intag av alkoholhaltiga drycker). Vem har lagat maten?? Ja, inte är det han i alla fall.

Visst är det lite schyst att fråga, om det är okej med mig, att han jobbar lite längre idag.... Eller är jag småsint? Det är i alla fall fredag!

Och så grannens idiot-ungar. Jag hade typ 15 min att blunda i soffan. Vad gör de? Leker med tutan på bilen.... Eh.... Det är INTE okej. Nu blev jag ännu mer förbannad, eftersom jag försökte sova. Det hade inte varit okej annars heller.

Jag är bara arg, förbannad, ilsken och irriterad.

Vet egentligen inte på vad.

Min goda vän och kollega som ska ha barn i höst, har nu en liten mage. Kul för henne. Eller för dom. Hon hade berättat för sin fyraåring hemma att h*n ska få ett syskon. Svaret blev: "Men mamma, gör inte det fruktansvärt ont??".... Hahahaha....

Ja, jag kan skratta också.
Men idag är jag mest arg, förbannad, ilsken och irriterad.

Och så krånglar försäkringskassan med mig = inga pengar än. Fel kod i fyllt i intyget. Men - hallååååå!! Min diagnos/sjukdom är så ovanlig att den inte har nån kod.... Jäkla idioter!'

Och så hatar jag den sjukdomen som det ger. Cancer. Har ibland fortfarande svårt att säga/skriva ordet. Har haft ont i höfterna/nedre delen av ryggen i över en vecka nu. Och då snackar vi ONT. Vet inte vad det beror på, eller vad det kommer i från. Men, jag vet att jag har tumörer i bäckenbenet och i höger höftben. Samband??? Nä, vill inte det.

Hoppas ni har en bättre dag.

Kram från en bitter och ilsken surtant!!

2 kommentarer:

  1. Som sagt: FUCK CANCER!!

    Jag ska trä ett par armband i din ära!
    *svordom*värresvordom*skräp!*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du....

      Igår pratade vi, maken och jag. Och det är ju alltid bra. Vet inte om det egentligen känns bättre. Men, men.

      Idag är jag inte lika arg. Men jag är fortfarande arg.

      KRAM!!

      Radera