tisdag 18 februari 2014

Födelsedag.

Idag har jag födelsedag. Är det nåt att fira? Jag blir 44 år nu. Oj oj oj. Eller 16 071 dagar som en kollega berättade för mig....  Ännu ett barnlöst år har gått. Det är nu mer än fem år sen vi började försöka och undersöka oss. Jag var nämligen fortfarande 38 när jag sökte hjälp. Men det var en vecka kvar tills jag skulle fylla 39. Vårt landsting ger hjälp tills man är 38....

Så, en lite ledsen dag. Men ändå fin! Många elever har sjungit för mig idag! Och jag har fått kramar och grattis. Maken väckte mig med "sång" ;) Nåja, han gör ju så gott han kan!! Älsklingen fina.

Jag är fortfarande inte riktigt pigg. Seg sjuka det här!!

Men, här kommer ännu en barnlös kram till er alla!!
<3 <3 <3

8 kommentarer:

  1. Grattis från ett annat födelsedagsbarn. Jag önskar jag hade kunnat dela med mig av min dag till dig och andra som inte haft samma tur som vi.

    SvaraRadera
  2. Hade precis samma känsla som du när jag fyllde 44 efter många års försök att bli gravid. Drygt två månader senare blev jag en av dem som man läser om men som man aldrig tror att man skall bli själv - jag blev spontant gravid bara så där. Nu sitter jag här med vår son. Livet tar ibland konstiga vägar. Jag hoppas att det blir så för er. Stor kram och grattis!

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni! Klart att det nånstans finns ett litet, litet hopp... Vår barnlängtan går nog aldrig över helt. Vi försöker lära oss att leva med det i alla fall...

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen fina du!

    SvaraRadera
  6. Litet sent men ändå välment grattis!
    Kram!

    SvaraRadera