måndag 16 april 2012

Duktig flicka!!

Idag var jag duktig. Måste berömma mig själv. Så här var det:

Jag skulle köpa en svart underklänning (behöver till min körklänning, samt till klänningen jag ska ha på bröllopet i sommar). In i affären, hittade inget riktigt bra. Expediten tipsade mig om en annan affär. Jag gick dit, och där var en trevlig tjej. Jag förklarade att jag blivit ditskickad av en annan affär... ;) OCH den här expediten var gravid. En liten söt mage. MEN: Jag blev inte arg på henne!!!

Inte mycket att skryta över, men med senaste tidens ilska, kan jag känna mig stolt att några negativa känslor inte kom. Det behöver inte betyda att de är borta. Nä, de kommer nog snart igen. Men idag var de borta.

KRAM!

1 kommentar:

  1. Jo, skryt på så mycket du bara orkar! Ta tillvara på de bra dagarna :)

    Kram

    SvaraRadera