tisdag 3 mars 2015

Livet startar om lite.

Nu har jag gått hem från jobbet. För alltid? Det vet jag inte. Jag hoppas det. Tror jag.

Men jag har redan börjat på ett nytt. Det är sagt 25%, men med den tiden jag har fått är det faktiskt 30%. Jag tog upp det med chefen, och hon sa att vi skulle titta på det och komma på nån lösning.... Eh??? Antingen minskar man min tid på jobbet, eller så får jag betalt för det jag är där. Så enkelt är det ju.

Hemma idag. Ledig. Hade tänkt göra massor. Men, vaknade och var inte pigg. Frös. Och mycket riktigt, så där lite lagom frustrerande feber. 37,8. Inte riktigt sjuk, ju. Men ändå inte helt frisk. Så jag har mest vilat idag. Kollat på teve. Tagit det lugnt.

Återkommer när jag är frisk.....

1 kommentar:

  1. Spännande med nytt jobb, hoppas att du kommer trivas gott! Tack för ditt inlägg på min blogg! Krya på dig! Kram

    SvaraRadera