torsdag 8 augusti 2013

Det händer mycket + en fråga....

Här händer mycket nu. Igen. Trots att det är semester och vila...

Vi har fått en förfrågan om att ta emot en fyraårig pojke. Jaha. Utredningen ska precis börja, så de ville mest kolla om vi var lediga och ville... Vi svarade, återkom när ni vet lite mer, så får vi ta ställning till det då. Orkar inte tänka på det än.

Min fråga till er så... Jag har städat badrumsskåpet, och hittade ägglossningstest. De är för gamla, datumet som står på är oktober 2011. Vad gör jag med dem? Kan jag använda dem och är de pålitliga?? Alltså hur viktigt är det här datumet?? Annars är det väl bara att slänga, antar jag. Det var fina test, sex stycken clearblue, och jag vet att jag har betalat en del för dem... Trist att bara slänga, men funkar de inte längre, är det ju bara att göra sig av med dem.

Nu ska vi åka till storstan en sväng. Inte mycket shopping, jo - för sinnet och ögonen. Inte för plånboken... hehehe....

Vi försöker njuta av det allra sista av vår ledighet, i sommarSverige.... :)

2 kommentarer:

  1. Jag använde gamla clearbluetest (bara för att jag hade kvar), parallellt med billigare stickor. Båda visade utslag för ägglossning, clearblue reagerade även två veckor senare, alltså på hcg-nivån :) Vet dock inte om jag litat på clearbluetesterna om jag inte haft andra tester också...
    /Malin

    SvaraRadera
  2. Sorry, jag vet inte?

    Hoppas ni får höra mer om pojken.
    Kram

    SvaraRadera