onsdag 23 maj 2012

Det händer mycket nu....


Tiden går fort. Så fort att jag inte ens hunnit skriva av mig här. Och ändå hade jag behövt det. Jag är så oerhört stressad och pressad nu, att jag tror att jag aldrig upplevt det så förut...

Mycket på jobbet, och struligt på jobbet.

Mycket på fritiden. Roliga saker, men mycket att hålla reda på....

Och så väntar jag på telefonsamtal från min läkare. Han skulle ringa i början på den här veckan, men än har jag inte hört nåt. Det gäller de blodprov jag tog när jag var där.

Jag väntar också på min mens. Tio dagar med provera, och nu borde mensen har kommit. Men, inte än. Fast igår fick s k aura (synrubbningar). Det brukar sitta i en halvtimma, och efter ytterligare en stund kommer migränhuvudvärken (oftast). Den här gången slapp jag huvudvärken (LYCKA!!). Men var är min blödning???


Nä, måste stressa lite till nu... Och fixa lite mat till mannen som kommer hem om en halvtimme...

kram på er

2 kommentarer:

  1. Vännen, du får inte stressa så mycket, kanske därför blödningen uteblir?? Se fram emot ett härligt sommarlov som snart är i antågande och sen har du en höst att stressa av på... finns här för dig. Får ses när du stressat klart... kanske skulle ses alla 4 för en grillkväll eller liknanade?? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är mycket som jag kan skylla den här stressen på... Men som du säger, snart lugnar det ner sig! Hinner ni komma ner till Kvarndammen nåt i helgen? Det blir nog riktigt roligt!

      Och visst vore det kul att träffas alla fyra...
      kram

      Radera