onsdag 23 oktober 2013

Natten.

Mitt i natten, och ännu en gång sitter jag här, för jag kan inte sova...

Det händer för mycket nu. Alldeles för mycket. Min lilla hjärna hinner inte med. Stopp, backa, ta det lugnt! En sak i taget, som jag kan greppa, som jag kan fatta!!!

Jag måste sortera. Välja vad jag ska göra. Göra en sak om dagen, kanske? Till att börja med i alla fall... I morgon ska jag då gratulera en nyfödd, med tillhörande storasyskon. Håhåjaja. Men det blir lite kul också!

Torsdag ska jag tvätta.
Fredag ska jag städa, bädda rent och packa. Det får bli tre saker där. Annars hinner jag inte med....
På lördag åker vi till Rom. Ja. Och det ska bli skönt. Hemma igen onsdag kväll.
Torsdag och fredag (nästa vecka) då måste jag jobba, göra saker jag inte hunnit, och planera veckan därefter.
Lördagen ska vi på 60-talsfest - alltså HJÄLP mig, vad ska jag ha på mig??? Skor? Frisyr??
Söndagen ska svärfar gratuleras.

Och det är bara denna och nästa vecka. För sen börjar jag nog jobba igen. Kanske. Jag har inte bestämt mig än. Det beror på hur rädd, orolig och deppig jag ska vara. Det gäller mig själv.

Nåja.

Dumma tankar.
Hönsis, sov i stället!!!

G'natt....

2 kommentarer:

  1. Åhvad jobbigt! Här är ju en till nattältare. Å när tankarna sätter igång.
    Hoppas ni får det bra i Rom, älskar Rom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så otroligt frustrerande när tankarna bara snurrar runt utan nån som helst kontroll...

      Jag älskar också Rom, längtar dit....

      KRAM!

      Radera