torsdag 11 april 2013

Äntligen!

Nu har jag planterat mina penséer!! Som jag har längtat....

De står än så länge i uterummet, det är liite varmare där. Vädergubbar och -gummor har ju hotat med snöslask i morrn. Men sen åker de ut!!! Nu får det räcka med vinter. Jag har extraknäckt en hel del som Gumman Tö nu det sista, men nu verkar det som om jag får hjälp till helgen.

Äntligen!!

Annars händer inte så mycket. Vi väntar. Och hör inget. Vi vet att det var uppe i nämnden förra veckan. Så nu är det samma visa igen, vi väntar på förvaltningsrätten. Tredje gången gillt, för oss? Ja, annars börjar man ju undra. Socialsekreterarna är så säkra på sin sak, och hävdar bestämt att om det inte blir nåt LVU den här gången, då måste de byta jobb, för då vet de inte var de gör....

Ja, ja. Jag har nog gett upp lite. Försöker att inte tänka för mycket. Inte helt enkelt.

KRAM på er i solskenet!

3 kommentarer:

  1. tänker nog försöka köpa några penseer i helgen. Idag känns det dock inte så vårigt...

    håller tummar för er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, idag är ingen vår.... Jag tittar ut på snöblasket som faller. Men jag ska INTE deppa ihop! Jag VET att i morrn kommer solen fram igen, och sen kommer värmen!! Mina penseer står här och väntar, laddade för att komma ut på trappen... :)

      Tack, tummarna behövs... Konstigt, men det händer ingenting, ingenting och ingenting. Sen igår eftermiddag ringde de från soc från två olika kommuner. Den ena undrade hur det gått för oss, ev har de barn till oss. Den andra ville hålla oss uppdaterade, och undrade hur vi hade det (de bryr sig om OSS också, känner vi).

      Radera
  2. Håller tummar å tår! ❤

    SvaraRadera