lördag 9 februari 2013

Tårta.

Idag snöar det ännu mer. Mysigt ju!! Jag tycker faktiskt det ska vara snö nu, det är februari, sportlov och min födelsedag = snö!

Så nu bakar jag tårta....  Maken är och handlar. Vi ska bjuda på tre olika sorters pajer, tänkte vi. Då kan förhoppningsvis de tre syskonbarnen äta nåt som de gillar i alla fall. Vi blir inte många. Nio. Det blir mat, tårta och sen melodifestival...

Vi städade igår, så när maken kommer hem från affären är det bara maten som ska fixas. Och det hinner vi lugnt. Finns alltså tid för att mysa lite också.... Vi har det bra nu... Det räcker så bra med en puss lite oväntat, eller ett flörtigt leende, eller varför inte: "Kom hit och ge mig en kram, sötnöten min!"

Sammanfattning:
Idag är en bra dag.

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar