torsdag 21 februari 2013

Lite besked idag, tack?!

Idag kommer de hit från soc igen. Vi hoppas hoppas hoppas få lite besked nu. Om allt har gått som det var tänkt, så har först nämnden beslutat om ett LVU, och så har även förvaltningsrätten gjort det. Men vi vet ingenting. Och den här gången har vi verkligen inte frågat, undrat eller hört av dem.

Så, rent teoretiskt skulle det kunna komma barn till oss ikväll.

Men det gör det inte. Vi ska åka till London ikväll, nämligen! Och stannar tills på måndag. Det kan ju vara sista chansen vi har att åka utomlands på några år. Det vet vi ju inte! Vi har hört på familjehemsutbildningen, att en del föräldrar är generösa och ger sina barn pass, medan andra inte vill det. Men vi tar inget för givet!

En spännande dag, alltså....




Och tack för att ni tänkte på mig på min födelsedag! Jag hade en BRA dag!!

4 kommentarer:

  1. Oh, vad spännande! Tänker på er idag och hoppas hårt att ni får positiva besked.

    Hoppas ni får en härlig London-tripp!

    Många kramar
    (varit dålig på att läsa på sista tiden, men du/ni finns i mina tankar)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, min vän!
      Jag förstår att du har fullt upp!! Så ska det ju vara just nu, det är Olle som gäller. Men det är kul att du tar dig tid att läsa lite grand i alla fall. Jag tänker mycket på er, ska du veta, och läser det du skriver...

      Öland på sommaren är ju bara sååå härligt!! Mina föräldrar har ett hus där, och jag hoppas vi kan vara MYCKET där i sommar...

      Många kramar!

      Radera
  2. Hoppas det går bra idag med soc och trevlig resa!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Åh vad spännande, jag håller tummarna! Och ha en helt fantastisk resa!

    Kram från mig

    SvaraRadera