fredag 17 juni 2016

Fredag kväll.

Det är fredag kväll. Ute är det varmt, ja nästan kvavt. Mörka oroliga moln på himlen. Ska det bli åska? Det är otäckt torrt ute i markerna, så det är obehagligt med åska. Det behövs regn också.

Jag är inne i en mycket intensiv arbetsvecka. Jobbar i princip varje dag. Men när jag gjort mitt på söndag lunch, då återstår bara en mycket spännande sak! Vi ska hämta hem vår lilla hundvalp.... Alla vi som köper de fem valparna ska träffas samtidigt, vilket ju faktiskt är lite kul. Våra valpar är ju syskon! Sen är jag nästan helt ledig veckan som kommer. Över midsommar och allt... Ska bli lite skönt! Sen är det bara två veckor, som jag jobbar lite grand, och sen är jag helt ledig i fyra veckor. Sen är sommarn slut! ;)

Barnlängtan påminner sig lite då och då. Jag sover väldans bra på nätterna nu för tiden, sen jag bytte jobb. Men jag drömmer. Massor! Jag kommer inte ihåg allt. Men jag har drömt om ett litet spädbarn, som var vårt. Varför nu??

Nu väntar en god middag ihop med min make.... Kram på er!

1 kommentar:

  1. Åh va roligt och mysigt med vovven! Den känslan när man hämtar sin valp är så speciell! Hoppas att du lägger ut en bild på henne! Kram Genus Longing

    SvaraRadera